هات چاکلت

هات چاکلت و انواع آن

هات چاکلت

هات چاکلت و انواع آن

گران قیمت ترین هات چاکلت دنیا

شهر نیویورک همیشه به گران قیمت بودن شهرت داشته است، بنابراین جای تعجب نیست که گران‌ترین شکلات داغ جهان را در خود جای دهد.


گران‌ترین شکلات داغ جهان با قیمت 25000 دلار برای یک فنجان، می‌تواند شهریه کالج شما را بپردازد یا وام ماشینی که نگران آن هستید را بپردازد.


این نسخه مجلل از مورد علاقه دوران کودکی ما را می توان در سرندیپیتی 3 شهر نیویورک خریداری کرد. این رستوران به خاطر دستور العمل های گران قیمت، مجلل و مجللش که با طلای خوراکی درست شده است، شناخته شده است. برای اینکه اوضاع کمی گیج‌کننده‌تر شود، شکلات داغ طلایی Serendipity 3، شکلات Frrrozen Haute نامیده می‌شود، به این معنی که حتی داغ نیست.


این دسر خودنمایی به عنوان گران ترین دسر ساخته شده در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است.

پس چرا در دنیا این شکلات Frrrozen Haute هزینه زیادی دارد؟


به گفته سخنگوی Serendipity 3، این ترکیبی از کاکائو و شیر مختلف است که به شکل لجن منجمد شده است. مخلوط با معجون لجن شکلاتی پنج گرم طلای 24 عیار است! سپس نوشیدنی با کمک زیادی از خامه فرم گرفته و البته طلا پر می شود. روی دسر نیز یک ترافل شکلاتی، فقط برای یک پیمانه شکلات اضافی، اضافه می شود.


این دسر در یک جام طلا با الماس سرو می شود. با 25000 دلار، کسی فکر می کند که باید بتوانید آن جام را با خود ببرید، اما این بخشی از معامله نیست.


آقای کالدرون، سخنگوی Serendipity 3 توضیح داد: "همه چیز برای نظم ایجاد شده است." ترافل باید از فرانسه وارد شود. ما کاکائو را از سراسر جهان سفارش می دهیم. ما طلا را از سوئیس وارد کرده‌ایم، بنابراین جمع کردن آن زمان می‌برد.»

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل دوشنبه 8 اسفند 1401 ساعت 01:25 https://travisbickle1.blogsky.com/

همه جا کس خل هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد