هات چاکلت

هات چاکلت و انواع آن

هات چاکلت

هات چاکلت و انواع آن

نحوه درست کردن کافی میکس 3 در 1 در منزل

دستور پخت نحوه درست کردن  

  در منزل همزده تنها با 3 ماده مخلوط شده - قهوه فوری، شکر و آب - مخلوط خامه‌ای و کف‌دار که روی شیر سرد/گرم سرو می‌شود درست می‌شود.

این دستور پخت قهوه زده شده در این دو هفته اخیر بسیار محبوب شده است. این یک نوع قهوه کره ای است که به قهوه دالگونا معروف است. اخیراً از طریق یک ویدیوی ویروسی TikTok که نشان می دهد چقدر ساده و خوشمزه است، محبوب شد. این یکی از آن دستور العمل هایی است که تهیه آن بسیار آسان است، اما واقعاً فانتزی به نظر می رسد. این یک نوع نوشیدنی کافی شاپی است که می توانیم در خانه از آن لذت ببریم کافی میکس آلتونسا 48 عددی

 

قله های قهوه زده شده در یک لیوان شیشه ای روی شیر یخ زده

در یک هفته بسیار کوتاه، چیزهای زیادی در مورد این دستور پخت قهوه زده شده خواندم و خودم 5 دور از آن درست کردم. من کمی وسواس دارم و از همه می خواهم فوراً این کار را انجام دهند! بعد از اینکه این هفته بسیار کافئین دار بودم، چیزهای زیادی در مورد بهترین روش های تهیه قهوه زده شده و چیزهایی که باید مراقب آنها بود یاد گرفتم. نکات و سوالات متداول من را در زیر ببینید.

 

قهوه هم زده چیست؟

قهوه زده شده به قهوه دالگونا نیز معروف است و در کره جنوبی بسیار محبوب است. همچنین در یونان که قهوه فراپه نامیده می شود و در هند که به آن قهوه زده می شود نیز رایج است. نام مرسوم آن از TikTok فقط قهوه زده شده است.

 

 

برای تهیه آن، کافی است قهوه فوری، شکر دانه‌ریز و آب را به نسبت مساوی مخلوط کنید. مخلوط از حالت مایع به فوق غلیظ و خامه ای تبدیل می شود. سپس مخلوط را با قاشق روی شیر دلخواه، یخ یا داغ بریزید. و بس - قهوه‌ی خامه‌ای و کف‌دار ساده!

 

قهوه فرم گرفته را چگونه درست می کنید؟
با 1، 2 یا 3 قاشق غذاخوری قهوه فوری، شکر و آب شروع کنید. مقدار مساوی 1 قاشق غذاخوری برای 1 وعده ایده آل است. اما می توانید دستور غذا را دو یا سه برابر کنید (این همان کاری است که من در زیر انجام دادم تا بر بافت از طریق حجم تأکید کنم). وقتی برای اولین بار آن را با هم مخلوط می کنید، مانند غلظتی از قهوه فوری به نظر می رسد
.

 

عکس ها را برای نشان دادن مراحل 1-2 پردازش کنید

 

بعد از چند دقیقه هم زدن، متوجه خواهید شد که قوام آن از قهوه تیره به نظر مایع به قوام ضخیم تر تبدیل می شود.

اما در آن مرحله به هم زدن ادامه دهید زیرا به زودی متوجه خواهید شد که رنگ آن برای ایجاد قهوه‌ی خامه‌ای و کف‌دار - یک دستور قهوه غیرقابل مقاومت - روشن‌تر می‌شود. تقریبا شبیه کره بادام زمینی خواهد بود. وقتی قله هایی را روی همزن ایجاد کردید، متوجه خواهید شد که کارتان تمام شده است. خواهید دید که بسیار ضخیم تر است و شکل خود را حفظ می کند.

 

وقتی هم زدن مخلوط به پایان رسید، برای مرحله آخر دستور پخت قهوه آماده هستید. فقط آن مخلوط را با قاشق روی شیر یا آب بریزید، آن را هم بزنید و از آن لذت ببرید. می توانید آن را روی شیر سرد یا گرم شده میل کنید. حتی می توانید آن را روی آب یخ یا آب گرم سرو کنید، مشابه آمریکاییو.

قهوه زده شده را روی شیر یخ در یک لیوان شیشه ای اضافه کنید

نکاتی برای تهیه قهوه فرم گرفته

برای بهترین نتیجه از آب گرم استفاده کنید. آب گرم لازم نیست همچنان با آب سرد یا دمای اتاق به خوبی هم می‌شود. با این حال، متوجه شدم که آب گرم سریعتر کار می کند.

برای سرعت بخشیدن به آن از مخلوط کن الکترونیکی استفاده کنید. اولین باری که این را درست کردم، از شوهرم خواستم آن را برای من هم بزند، زیرا دستانم بعد از چند دقیقه هم زدن خسته شده بودند. میکسر پایه یا کف کن شیر واقعاً خوب کار می کنند و بسیار سریعتر هستند! همچنان حداقل 5 دقیقه طول می کشد.

مواد را در یک کاسه هم بزنید، نه در لیوان یا شیشه. این به این دلیل است که قهوه دالگونا کرکی می شود و از طریق مخلوط در تعامل با هوا پخش می شود. بنابراین یک ظرف بلند مانند لیوان یا شیشه اجازه نمی دهد هوای کافی در اطراف گردش کند.

قبل از نوشیدن قهوه زده شده را با قاشق یا نی مخلوط کنید. سرو کردن دستور پخت قهوه در بالای نوشیدنی بسیار سرگرم کننده است، اما برای لذت بردن کامل از آن، آن را با هم مخلوط کنید تا طعم آن را با هم ترکیب کنید. در آن نقطه مانند یک فراپوچینو به نظر می رسد.

 

بعد از اینکه همه چیز با هم مخلوط شد چه شکلی به نظر می رسد

 

سایر پیشنهادات خدمت

بنابراین این قهوه زده شده بهترین خوراکی با شیر یخ است. اما من افراد زیادی را دیده ام که آن را با انواع دسر سرو می کنند. اگر آن را به دسرها اضافه می کنید، حتما آن را به اندازه کافی هم بزنید تا اوج بگیرد. در اینجا چند گزینه عالی وجود دارد که با این قهوه زده شده عالی می شود:

https://cafemiks.com/

منبع
https://www.allrecipes.com/:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد