هات چاکلت

هات چاکلت و انواع آن

هات چاکلت

هات چاکلت و انواع آن

گران قیمت ترین قهوه دنیا

 قهوه گران قیمت دنیا:

قهوه لواک

گران ترین قهوه های جهان در سال 2023 کدامند؟ این به معنای واقعی کلمه توسط فیل ها ساخته شده است. شرکت قهوه بلک آیوری در تایلند به فیل ها با دانه های عربی غذا می دهد. دانه های دفع شده سپس برشته شده و به قهوه تبدیل می شوند، دم کرده ای عالی برای بیدار کردن شما. اگر سرگین فیل چیز شما نیست، نگران نباشید. در اینجا سایر مارک های قهوه گران قیمت با پوند وجود دارد
.

 

قهوه سیاه عاج - بیش از 500 دلار در هر پوند

قهوه سنت هلنا - 79 دلار / پوند

قهوه جامائیکا آبی کوهستان - بیش از 50 دلار / پوند

Fazenda Santa Ines – 50 دلار به ازای هر پوند

استارباکس Quadriginoctuple Frap – 47.30 دلار در هر فنجان

قهوه لوس پلنز - 40 دلار به ازای هر پوند

قهوه کونا هاوایی – 34 دلار به ازای هر پوند

قهوه یک نوشیدنی محبوب انرژی‌زا است که در سراسر جهان محبوبیت دارد. موفقیت زنجیره های قهوه مانند استارباکس حکایت خودش را دارد. Statista.com بیان می کند که انتظار می رود بازار جهانی قهوه فوری در سال 2020 به 36.3 میلیارد دلار برسد. و احتمالاً یکی از دلایل این رشد شما هستید. در اینجا نحوه تبدیل قهوه به یک تجارت جهانی چند میلیاردی آمده است.

 

دلایل زیادی وجود دارد که چرا قهوه در سرتاسر جهان محبوبیت دارد، از جمله اسطوره ها و افسانه های قهوه که در پس منشا این نوشیدنی وجود دارد. برای شروع، این نوشیدنی توسط اکثر مذاهب پذیرفته شده است. زمانی که مشروبات الکلی ممنوع شد، به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. قهوه حاوی کافئین است که ذهن و حواس را تحریک می کند. عطر فوق العاده ای دارد که به مغز انرژی می دهد. کافی شاپ ها به مراکز محبوبی برای دوستیابی، جلسات و سایر فعالیت های اجتماعی و تجاری تبدیل شده اند. در واقع قهوه خانه ها مکان های سنتی برای تعاملات اجتماعی در مکان هایی مانند میلان، یونان، اتریش و خاورمیانه بوده اند. این مقاله BuzzFeed به شما می گوید که چگونه قهوه به روش های مختلف در سراسر جهان مصرف می شود.

 

 

 

علاوه بر این، قهوه توسط زنجیره‌هایی مانند استارباکس به‌طور هوشمندانه به بازار عرضه شده است. مردم حاضرند مبلغ قابل توجهی را فقط برای یک فنجان از این نوشیدنی خرج کنند. می‌توانید قهوه‌دوستانی را ببینید که در صف‌های طولانی بیرون از کافی‌شاپ‌های خارج از ایالات متحده ایستاده‌اند تا نوشیدنی مورد علاقه‌شان را قبل از رسیدن به برنامه روزانه‌شان بخورند. جای تعجب نیست که استارباکس در سال 2017 درآمد کلی 22.39 میلیارد دلاری را گزارش کرده است. در این لیست از گران ترین قهوه های سال 2023، نوشیدنی Quadriginoctuple Frap استارباکس جایگاهی پیدا می کند زیرا قیمت آن برای هر فنجان 47.30 دلار است.

 

این مقاله جزئیاتی در مورد سایر قهوه های گران قیمت که به دلیل ترکیبات کمیابشان قیمت گزافی دارند، ارائه می دهد. لیست و اطلاعات مربوط به این قهوه ها را بخوانید و مشخص کنید که آیا تمایل و بودجه لازم برای امتحان کردن هر یک از آنها را دارید یا خیر.

 

10. قهوه کونا هاوایی – 34 دلار به ازای هر پوند

 

 

این قهوه دارای طعم فوق العاده و طعم بی نظیری است. این قهوه در میان گران ترین قهوه های جهان جای می گیرد زیرا از انواع کمیاب دانه ها درست می شود. علاوه بر این، این قهوه با کمبود مواجه است، به این معنی که اکثر فروشندگان از ترکیب 10 درصد قهوه کونا و 90 درصد انواع ارزان تر استفاده می کنند. برای لذت بردن از تجربه کامل قهوه هاوایی، اطمینان حاصل کنید که 100٪ قهوه Kona را خریداری و مصرف می کنید.

 

9. قهوه لوس پلنز – 40 دلار به ازای هر پوند

 

 

قهوه Finca Los Planes در مزرعه ای در السالوادور توسط خانواده شخصی به نام Sergio Ticas Yeyes کشت می شود. این قهوه در جام عالی 2006 مقام دوم و در سال 2011 مقام ششم را به دست آورد. طعم های پرطرفدار شامل رشته های شکر قهوه ای و نارنگی با کارامل است. اگرچه قیمت آن بالا به نظر می رسد، اما بسیاری از دوستداران قهوه به دلیل طعم با طراوت نوشیدنی، مایلند مقدار آن را صرف کنند.

 

8. استارباکس Quadriginoctuple Frap – 47.30 دلار در هر فنجان

 

 

این گران ترین قهوه استارباکس است. قیمت بالایی دارد زیرا در تعداد محدود تولید می شود و شامل طیف وسیعی از مواد طعم دار مانند 48 موکا فراپوچینو با چیپس وانیل، بستنی کارامل، دو عدد موز، توت فرنگی، تاپ بلوز کارامل، پودر پروتئین، پودر پیتزا و سویا است. تشک موکا. این هزینه کاملاً ارزش آن را دارد زیرا مطمئناً پس از مصرف این نوشیدنی عجیب و غریب احساس انرژی و تحریک خواهید کرد.

 

7. Fazenda Santa Ines – 50 دلار به ازای هر پوند

 

 

ویژگی بارز این قهوه طعم میوه ای و شیرین آن است. این گیاه در نزدیکی کوه‌های Mantiquera در برزیل کشت می‌شود و قدمت تولید آن به بیش از صد سال می‌رسد. این قهوه ارزشمند توسط تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان حمایت می شود. آنها جذب این نوشیدنی خوش طعم می شوند زیرا ترکیبات آن شامل میوه های مختلف خوشمزه است.

 

6. قهوه جامائیکا آبی کوهستان - بیش از 50 دلار در هر پوند

 

 

این قهوه در کوه های آبی جامائیکا در ارتفاع حدود 5000 فوتی کشت می شود. این منطقه با بارندگی شدید مشخص می شود و به همین دلیل تامین آب فراوان است. دانه های قهوه پس از چیدن در اینجا پردازش می شوند و به مکان های دیگر ارسال می شوند. این نوشیدنی دارای طعم ملایم مشخصه ای است که تلخی ندارد. در ژاپن که یکی از بزرگترین واردکنندگان این برند است، محبوبیت زیادی دارد.

 

5. قهوه سنت هلنا – 79 دلار به ازای هر پوند

 

 

ناپلئون بناپارت بزرگ از طرفداران سرسخت این قهوه بود و آن را در جزیره کشت می کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد