هات چاکلت

هات چاکلت و انواع آن

هات چاکلت

هات چاکلت و انواع آن

کافی میکس آلتونسا 3 در 1

کافی میکس آلتونسا 3 در 1 در تعطیلات و کمپینگ بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد، گاهی اوقات می توانید آن را در محل های کاری کمی محافظه کارتر یا در هاستل ها پیدا کنید. سریع آماده می شود، شیری و شیرین. تولیدکنندگان آن را به‌عنوان «ترکیب منحصربه‌فرد از قهوه سفید ملایم با شکر»، «یک دوز خوش‌بینی در نسبت‌های عالی» و «یک پیشنهاد عالی برای همه کسانی که ماجراجویی قهوه‌شان را شروع می‌کنند» توصیف می‌کنند. در هر فروشگاهی، در کیسه های یکبار مصرف راحت موجود است. اما دقیقاً چه چیزی داخل آن است و از کجا آمده است؟ آیا واقعاً چنین راه حل عالی است؟ آیا نوشیدن قهوه 3 در 1 ایده خوبی است؟ چگونه بر بدن شما تأثیر منفی می گذارد؟

 

قهوه فوری - مناسب برای سربازان

این محصول در پایان قرن نوزدهم اختراع شد و از دانه های قهوه با کیفیت پایین تولید می شود. در ابتدا علاقه خاصی به ارتش آمریکا پیدا کرد، ارتشی که بیشتر تولیدات را در طول جنگ جهانی دوم خریداری کرد تا سربازان مستقر در سنگرها را با قهوه آسان تهیه کند - بسته های آن بخشی از جیره غذایی روزانه بود. مدتی بعد، بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این ایده را مطرح کردند که زندگی را برای مصرف‌کنندگان آسان‌تر کنند: چه می‌شد اگر بتوانیم ثانیه‌های ارزشمند دیگری را ذخیره کنیم و مجبور نباشیم خودمان به قهوه شکر یا شیر اضافه کنیم؟ و به این ترتیب قهوه فوری «فوری» بیشتر ایجاد شد - قهوه 3 در 1.

 

محتویات کیسه قهوه 3 در 1

در اینجا محتوای چوب قهوه 3 در 1 است.

قهوه 3 در 1 یا بهتر است بگوییم شکر با قهوه. و روغن پالم سفت شده

در یک چوب قهوه 3 در 1 چه چیزی می توانیم پیدا کنیم؟ در اینجا نمونه ای از مواد تشکیل دهنده آن آورده شده است:

 

شکر، شربت گلوکز، روغن هسته خرما کاملا هیدروژنه، پودر قهوه فوری 10.1 درصد، تنظیم کننده اسیدیته (E331، E340، E452)، پروتئین شیر، نمک، امولسیفایرها (E471، E472e)، طعم دهنده ها

حتی اگر متخصص رژیم غذایی نباشیم، در نگاه اول متوجه می شویم که این ترکیب سالمی نیست. قهوه ای که فقط 10 درصد قهوه دارد (قهوه فوری!)؟ علاوه بر این، شکر اولین مورد در لیست است، درست قبل از شربت گلوکز

 

محتوای قهوه در قهوه 3 در 1

وقتی صحبت از تاثیر قهوه فوری بر سلامتی ما می شود، قطعا باید به یاد داشته باشید که این یک محصول بسیار فرآوری شده است. در مقایسه با قهوه تازه برشته شده، خواص محرک کمتری نیز دارد و جذب آهن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. کیسه قهوه 3 در 1 به طور متوسط حاوی 10 درصد قهوه موجود در قهوه است. نتیجه گیری چیست؟ قهوه 3 در 1 شما را تحریک نمی کند - قهوه فوری نسبت به قهوه تازه برشته شده کافئین کمتری دارد، بنابراین در مورد نوشیدنی ای که فقط 10٪ از آن را شامل می شود، چه می توانید بگویید؟ شایان ذکر است که حتی تولیدکنندگان نیز از ارتباط کم محصولشان با قهوه آگاه هستند و عبارت «نوشیدنی قهوه» را روی بسته بندی آن می‌نویسند.

 

مقایسه قهوه 3 در 1 و قهوه کلاسیک

تفاوت بین قهوه 3 در 1 و قهوه کلاسیک در نگاه اول آشکار است

شکر و شکر دیگر، اساس ترکیب قهوه 3 در 1 است

دو ماده ای که بیشترین سهم را در ترکیب این نوشیدنی دارند شکر و شربت گلوکز هستند. ما باید به وجود شربت گلوکز توجه ویژه ای داشته باشیم. این ترکیبی از گلوکز (تقریباً 80%) و پلی ساکاریدهای با وزن مولکولی کم (تقریباً 20%) است. از نشاسته با منشاء مختلف، اغلب گندم، سیب زمینی یا ذرت تهیه می شود. به دلیل قابلیت هضم بسیار بالای قندهای موجود در آن باعث افزایش بسیار سریع سطح قند خون می شود. نباید آن را با شربت گلوکز فروکتوز اشتباه گرفت - آنها دو ماده متفاوت با اثرات متفاوت بر بدن انسان هستند. شکر و شربت گلوکز که در مقادیر منطقی مصرف شود برای سلامتی مضر نیست. با این حال، هر دو به عنوان قندهای ساده طبقه بندی می شوند که طبق توصیه های WHO (سازمان بهداشت جهانی) نباید از 10 درصد کالری دریافتی روزانه تجاوز کنند. آیا بهتر نیست قهوه را بدون شکر بنوشید یا خودتان آن را شیرین کنید و میزان قند را کنترل کنید؟

 

نگاهی دقیق به تفاوت بین قهوه 3 در 1 و قهوه اسپرسو آسیاب شده

نمای نزدیک از مقایسه قهوه 3 در 1 با قهوه اسپرسو آسیاب شده کلاسیک

روغن پالم در بدترین شکل

بعد چی؟ سومین نقطه در ترکیب قهوه 3 در 1 توسط روغن پالم مضر و سفت شده گرفته می شود - این ماده اصلی کرم پودر است. انواع مختلفی از روغن پالم در صنایع غذایی استفاده می شود و به درجات مختلف برای سلامتی مضر هستند، اما در اینجا با بدترین شکل آن یعنی چربی هیدروژنه سروکار داریم. هیدروژناسیون منجر به تشکیل اسیدهای چرب ترانس در ساختار روغن می شود. آنها تأثیر منفی ثابت شده ای بر سلامت دارند و در خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، افزایش کلسترول LDL ("کلسترول بد") و کاهش سطح HDL ("کلسترول خوب") نقش دارند.

 

باقیمانده مواد (غیر)ضروری

علاوه بر موادی که در بالا توضیح داده شد، نوشیدنی قهوه 3 در 1 حاوی تنظیم کننده های اسیدیته - E331، E340، E452 - پروتئین های شیر، نمک، امولسیفایرها - E471 و E472e - و طعم دهنده است. هدف همه آنها بهبود قوام، دوام و طعم است
https://cafemiks.com/

منبع:
https://www.coffeedesk.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد